2011. november 12., szombat

Olyan...

... érzésem van, mintha hosszú hétvége lenne, pedig nincs. Ráadásul nem is unatkozom.

Tegnap suli után Andzséval bóklásztunk kicsit a városban, aztán kitekertem a Lidl-ig, hogy vegyek zsebmelegítőt, azt amit meg kell pattintani, a folyadék megszilárdul, és jó meleg lesz. Hasznos, ma hajnalban már használtam is. Még jó, hogy 4-et vettem ^^

Délután angoloztam kicsit, megcsináltam a hétfői leckét, aztán kijegyzeteltem a spanyol tanulnivalót is, hogy buszon, vagy akárhol, ne a könyvből kelljen tanulni. Meg elkezdtem a töri prezentációmat is, de ezt nem fejeztem be, mert már 11 volt. o.O Szóval bezuhantam az ágyba.

Ma hajnalban meghaltam párszor, aztán erőt vettem magamon és kikeltem az ágyból. Befejeztem a töri ppt-t, aztán elmentem a boltba mézért, de nem volt, ezért apa elment egy másikba, ahol volt. :D A méz azért kell, mert délután (nemsokára) újabb merényletet fogok elkövetni a konyhában,  almás-fahéjas-levelestésztás-rózsát fogok csinálni. Vagy belefogok aztán lesz amilyen lesz. :) Miközben sül, addig majd megcsinálom a mai vacsi rám eső részét. Vagyis, igazából az egészet én csinálom elvileg, de gyakorlatilag anya a nap folyamán az állati eredetű részeket megcsinálta. Rám már csak a köret vár. Meg hát ha úgy vesszük a desszertet is én csináltam. Nembaj, Miki ígyis-úgyis örülni fog, remélem! :)

Ma még sikerült azt is elintéznem, hogy tesómnak meglegyen a karácsonyi ajándéka. Merthogy, most rájött a nintendózhatnék. De nem akármilyen kell neki, hanem olyan, amihez pisztoly is van, és majd tudja lövöldözni vele a kacsákat. :D Egyébként 21 éves .:D Szóval vaterán beírtam a keresőbe, első találat, van hozzá két joystick meg egy pisztoly is, + egy kazetta, sok játékkal. Kazettát biztos lehet venni a piacon is, és ha az nem jó, még nem akkora a gond, de ha megvenném piacon a nintendót és az nem lenne jó, akkor az nagyobb probléma lenne. Szóval emellett döntöttem. És 3500Ft-ból meg is úszom ^^

Azt hiszem most megyek is, mert még kupit kell csinálnom a konyhába, amit aztán el is kell takarítani. Aztán hajmosás, pakolás, egyebek. Nyolckor indul a buszom Szentesre, átszállásos, szóval Vásárhelyen kell várnom 1 órát, de máshogy nem lehet megoldani. Remélhetőleg 10-re Miki is megérkezik Keszthelyről és nem kell sokat várnom ^^

Adiós :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése