2011. november 5., szombat

Álmok...

... lassan elegem van belőlük. Nem is tudom, lehet, hogy esténként elég lenne 4-5 órát aludnom ahhoz, hogy ne álmodjak rosszat?!?! De ez se megoldás, ma például 6:30-kor ébredtem fel az első rossz után, visszaaludtam, és 8:00-ig összehoztam még 5-öt, amire emlékszem... :S Még azt se mondhatom, hogy tegnap egész nap lustálkodtam, és ezért, mert nem. Vonatoztam Szegedig meg vissza, sétáltam (=rohantam) 10 km-t MAGASSARKÚBAN!, hogy elérjem a nyílt nap megnyitóját az egyetemen, és hogy visszafelé elérjem a vonatot. (Egyébként fáj a bal bokám.) Mindegy.

1. Az egyik osztálytársammal nagyon összevesztem a suliban, mert nem szóltam neki a nyílt nap miatt. De olyannyira mérges lett, hogy még verekedni is kellett (cöh.)... Ordibáltunk egymással, majd kivonultam a mosdóba inkább, ahol letusoltam, de nem is volt törölközőm... És valahogy véget ért.
(ezzel a személlyel jóban vagyunk, de nagyon sok dolga van, ami engem is érint, és nagyon rosszul tud esni, egyébként a nyílt napra tényleg úgy volt, hogy együtt megyünk, de nem keresett egész szünetben, és mindig csak akkor vagyok jó, ha segíteni kell. :/ *lelkifurdancs*)

2. Angol óra volt az általános iskolás alsós osztályfőnökömmel (?), de én egy ágyban feküdtem oldalasan, és úgy néztem a könyvet. Unalmas volt. Hátulról Miki ölelt át. Ezután észrevettem, hogy Miki velem szemben ül az órán, és  értetlenül néz. Most akkor ki ölel át? Felültem gyorsan, de eddigre már megvolt a majd. Az óra végén visszaöltöztem (mert tesióra volt?) és hívtam Mikit, hogy várjon meg, de nem akart. Itt könnyezve ébredtem.
(ezt az álmot nem értem, nincsenek problémáink ezen a téren; generálom az álmaimban a problémákat :O)


3. Évnyitóra készültem, de nem tudtam mikor kezdődik, azt viszont igen, hogy elkéstem. Hiába kérdeztem másokat, ők sem tudták a pontos időt. Utálom az ilyen álmokat, érettségi előtt is ezt álmodtam pont. :/
Volt benne egy jó rész is, a repülőtéren voltunk, és Miki minden cuccát egyesével tett fel az átvilágítós masinába vezető szalagra, de úgy hogy még egy csomag cukrot is kibontott, és egyesével küldte be a gépbe, ezen jót nevettünk :D
(nem szoktam elkésni, nem értem ezt se, de visszatérő)


4. Főztem, vagyis kezdtem volna, de a gáztűzhely nem akart engedelmeskedni. Nem akart meggyulladni a gáz, ha pedig sikerült, leégett a kaja, és megint elaludt. Egyszerűen nem tudtam főzni, mert mindig elaludt a gáz. És elkezdtem kiabálni, hogy ez nem lehet igaz, semmi se működik, sosem tudok rendesen főzni. Aztán sírva a földhöz vágtam a gázgyújtót meg ami a kezembe volt és bementem a szobámba.

5. Álmomban már felkeltem a rossz álmok miatt, és felhívtam Mikit, de nem hallottuk egymást, mert tesóm zenét hallgatott. Kértem, hogy vegye lejjebb, mert nem hallom, de egyre csak hangosabbra vette, és már kiabáltunk egymással, Miki meg kinyomta a telefont. Én pedig sírva mentem ki a szobából.
(ma én főzök vacsit Mikinek, ez valami félelem, de nem félek. De azért legyen jó a kaja :D)


6. Kiértem az ajtóig, de valami csörgést hallottam, tudtam, hogy egerek. Tele volt velük a konyha meg az előszoba, de nem láttam őket, csak tudtam, hogy ott vannak. Mozogtak a virágok és csörögtek a zacskók. Mindenhol egérfogók és mérgek voltak, de nekem ki kellett mennem, hogy tudjak telefonálni...
(A nyár folyamán volt bent egér, de mindet megfogtuk. Most a padlásról néha lehallatszik, hogy motoszkálnak, szóltam apáéknak.)

Ez volt az utolsó, itt már tényleg felkeltem.

Érdekes egyébként, hogy a 2. kivételével mindet hozzá tudom kötni a tegnaphoz, vagy az elmúlt napokhoz valamilyen módon, szóval valószínű, hogy csak nem kapcsol ki rendesen az agyam. Az viszont érdekes, hogy rengeteget veszekszek álmomban, elfojtott indulatok? Pedig sosem voltam mérges ha nem hallottuk egymást telefonon, és az osztálytársammal se veszekedtem (pedig el tudnák beszélgetni)... Szóval, érdekes, és zavaró. Nem akarok álmomban egy veszekedős, hisztis ember lenni! És amúgy is, had ne álmodjak már mindig rosszakat!

...

Szépen indul a nap, de sebaj, mindjárt elfelejtődik. Iszok egy citromfűteát is azért. :) És ma este vére jön Miki, juhúúúú :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése