2012. szeptember 14., péntek

Jövök...

... már egy hosszabb beszámolóval, mert még az első egyetemi hetemről sem írtam, és azóta eltelt még egy. Na igen, elég gyorsan telik az idő.

Nem megyek nagyon a részletekbe, mert nem emlékszem, és összekavarok mindent.

No, a közlekedést hihetetlenül gyorsan megszoktam, még nem szálltam fel rossz buszra, trolira vagy villamosra, és gyalog is csak kétszer indultam rossz irányba, de hamar megtaláltam a helyes utat.

Az óráim sokfélék. Egészen pontosan 19 kötelező órám van, plusz van egy választható. Elég sok óra összetartozik, így kb 90%-ban fogalmam sincs mit melyik órán tanultunk, kivéve az angol és a latin szaknyelv, azokat meg tudom különböztetni a többitől. :D Ebből kifolyólag egy tanárom nevét se tudom, kivéve Cukinéniét (Gyöngyi), mert ő olyan édes, mint egy nagymami. Egy órán (90 perc) 32-szer mondta ki azt hogy "Édesem" "Édeseim", mindenkit így hív. Ha valaki hapcizik ezt mondja: "Egészségedre Édes" és így tovább. Haláli :))) Múltkor már nevetőgörcsöt kapott, mert mi sem (200 hallgató) nem bírtuk abbahagyni a nevetést, a sok "Édesem", "Lovag" - fiúknak, "Száguldoznak", "Boldogan", "Röpködünk" kifejezése után. Igen, húztuk többen is a strigulákat mit hányszor említ 90 perc alatt :D
Szóval visszatérve az órákhoz, egyenlőre minden tetszik, még a funkcionális anatómia is, ami eléggé nehéz/nehéz lesz. Na jó, a filozófia óra nagyonnagyon rossz volt, egyrészt halkan beszélt a tanár, másrészt nem tartott fegyelmet, így mindenki hangoskodott, szó szerint hangosan felnevetett az órán. Semmit se lehetett érteni, figyelni meg pláne. Meg unalmas is volt. Szóval ez nem jött be, a többi igen. :)
Órarend látható lentebb. :)


Miki amikor csak tud, eljön hozzám, de tényleg! Voltunk moziban, volt, hogy csak úgy beugrott és elvitt a suliba/TIK-be, volt hogy eljött értem a sulihoz, aztán felmentünk a szobámba és együtt ebédeltünk, vagy a suliból elvitt vásárolni aztán hazahozott. Tegnap előtt pedig nálam aludt, bár még megszokós ez a rész, de mindennél többet ér. <3 Nagyon figyelmes, én pedig annyira örülök, hogy ha "csak" 10 percet is, de együtt vagyunk. :) Emellett pedig minden reggel Ő ébreszt, és mindig telefonálunk, de tényleg. Két naponta töltöm a telefonom az összességében sokórás beszélgetések miatt. :D


Anya pedig elég nehezen viseli a dolgot, de ma már nem sírt az állomáson, amikor hazaértem, szóval alakul a helyzet. :) Ettől függetlenül suliba menet mindig felhívom, meg este is beszélünk legtöbbször.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése