2012. szeptember 14., péntek

Amit...

... pedig az előbb nem írtam, hogy Miki ma este, vagyis inkább szombat nagyonhajnalban érkezik meg hozzánk Hortobágyról, ugyanis holnap korán reggel indulunk Nyíregyházára, juhúúú! :)

Szombaton lesz a Gasztroifesztivál, vasárnap pedig elmegyünk az Állatparkba, és életemben először fogok látni zsiráfot élőben! *.* Annyira várom már, hogy együtt legyünk, és sétálgassunk Nyíregyházán. :)

Erről pedig eszembe jut az egyik kedvenc jelenetem az Elfen Lied-ból, na persze ez egy kivételesen aranyos és vidám rész. :))

2 megjegyzés:

  1. Na ne ám már, hogy még nem láttál élőben zsiráfot? :O
    A Bence már etetett is... Ejnye-bejnye kisasszony.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát igen, eléggé féltékeny is lettem az etetős fényképek láttán :)) De tényleg ne láttam, valahogy mindig kimaradt, vagy nem volt azokban az állatkertekben, ahol jártam eddig. Na majd vasárnap ^^

      Törlés