2013. november 15., péntek

Időutazó...

... lettem.

Ma reggel a szokásos módon keltem fel. Az ébresztőm 5:51-kor kezd el csörögni, és 9 percenként nyomok egy szundit, így pont 7:00-kor ki tudok kelni az ágyból, általában. Így is volt ma, felkeltem, gyorsan elkészültem, bepakoltam a reggelim, a jegyzetfüzetem, és már raktam volna el a telefonomat, amikor megnyomtaam, hogy megnézzem hány óra van, melyik villamost érem el. Mivel tényleg magamhoz képest gyorsabban felébredtem, gondoltam, tök jó, végre nem kell rohannom, elérem a korábbit is.

Na igenám, de az óra azt mutatta, hogy 8:08 van. WTF?!?!??! - gondoltam magamban, ez valami vicc. Újra megnéztem és tényleg 8:08. Ez nem lehet, hát tök korán felébredtem, és az előadás 8:00-kor kezdődik. ... Úgy érzem, hogy nem érzek semmit. Illetve de, teljesen átvertek érzésem van, illetve nem tudom hova tenni ezt az egészet. Olyan, mintha időutaztam volna, a racionális válaszok meg annyira irracionálisak...: átállítottam volna az ébresztőm? nem. Az utolsó csörgés után kereken 1:00 órát aludtam volna? Nem. ... nemtudom.

Végső elkeseredésemben átmentem Anitáék szobájába és ránéztem a faliórára, hátha csak engem tréfált meg valaki, de nem. Ott is 8:08 volt... :( Fenébe, pedig pénteken csak ez az egy előadásom van (Biomechanika), és még egy gyakorlat (Elektroterápia). A gyakorlatnak már nincs sok értelme, tényleg csak gyakorlunk, viszont az előadást szeretem, és jegyzetelni is kell általában, mert nincs minden benne a ppt-kben. Hát nagyon jó. Kíváncsi leszek mi jön még....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése